5 dagar kvar

Snart är jag äntligen hemma och julfixar, inte så långt kvar nu!

Igår tog jag och Daniella en sväng till stan för att titta i lite affärer. Jag fick köpt två klänningar, strumpbyxor och ett par örhängen. Var tvungen att köpa något för vi ska på julbord imorgon och här ombord har jag bara mjukisbyxor och fula tröjor. Vi hittade ett konditori dr vi gick in och fikade, det blev lussebulle med vaniljkräm. Det var riktigt gott faktiskt. En blandning mellan lussebulle och en sån där sockrig vaniljbulle som inte gåt att äta utan att få ansiktet fullt med socker. Som Daniella kallade det, det bästa av två världar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!