Lördag

Jag tror att det är lördag idag, men jo det är det ju! Det är väldigt lätt att tappa koll på dagarna här när alla dagar är likadana. Jag har inte kunnat sova särskilt bra idag eftersom att det rullat och jag har åkt fram och tillbaka. När jag väl hade somnat så vaknade jag av lite grejer som ramlade ner på golvet. Det finns en viss risk för att jag kan bli lite grinig idag känner jag.
Nu är vi snart framme vid varvet och jag hoppas att allt går som jag tänkt för då kommer Leo, mamma och pappa och hälsar på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!