Varv

Det har varit lite mycket att stå i nu det sista. Leo kom och hälsade på mig i söndags och åkte hem igår. Det var jättemysigt. Jag var på fast mark för första gången på en månad! Det var ganska skönt att få gå runt och se lite annat. Vi tittade runt i skyltfönster och köpte lite godis. Mysmys!



Och nu ligger vi som sagt på varv. Det är massa folk som springer runt överallt och det bankas hela tiden, speciellt när jag ska sova. Såhär stor är båten, ja jag är ju ganska liten om man jämför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!