Biscaya

Befinner mig nu i Biscayabukten, om jag har koll på läget vilket är lite tveksamt. Det gungar inte så farligt faktiskt för jag har inte blivit sjösjuk än men det är så att man rullar fram och tillbaka i sängen i alla fall och det räcker. Det är risk för att det ska blåsa upp lite, sen imorse har det bara ökat och nu blåser det runt 12-13 m/s. Jag har förberett mig på det värsta så får jag en positiv överraskning om jag inte börjar må illa. Det är jättebra att vara sjöman när man blir sjösjuk.
Nu har jag väl fått en liten svacka också när allt känns kasst och jag bara vill hem men det är ju ett tag kvar så jag får tänka på annat. Har lite planer på gång som jag får slipa på istället så jag får tänkt på annat. Tid att tänka finns det gott om här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!