Det regnar i Spanien

Det känns som att jag sover hela tiden, snart är det dags igen.
Nu är vi framme i Vigo i Spanien men ska väl åka om 4 timmar igen tillbaka ut i vågorna, då blir det Frankrike. Jag har aldrig varit i Frankrike så jag kanske ska försöka ta mig iland.
Tror att jag har 24 dagar kvar tills jag ska hem, kan ju nästan börja öppna min chokladkalender idag! Ja jag har faktiskt med mig en chokladkalender till båten! Lite julkänsla måste man väl ha fär ombord också. Jag längtar jättemycket efter att komma hem och fira jul, jag som inte brukar bry mig om det så mycket. Men det blir ju lite annat i år eftersom jag har en lägenhet att pynta tillsammans med min Leo :) Det kommer att bli massa ljus, tomtar och glitter överallt! Men det är ju ett tag kvar så jag börjar med att räkna ner tills Daniella kommer tíll båten igen, 10 dagar kvar! En ärtsoppa&pannkakstorsdag och en ägg&baconsöndag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!