Frankrike nästa

Nu är vi på väg till Frankrike, det är ett himla åkande på den här båten! Som tur är så har det lugnat sig på havet så jag kan nog sova utan att riskera att ramla ur sängen. Vi ska väl vara framme i övermorgon nån gång tror jag om man tittar på schemat. Men det är nästan ingen idé att titta där för så fort man kommer ihåg vart nästa resa går så ändras det. Okej jag kanske överdriver lite men körschemat ändras väldigt ofta.  Nu ser det ut att bli Frankrike-Belgien-Frankrike. Efter den 30 november vet vi inte vart vi ska men jag hoppas på varv, i Göteborg såklart! Då får Leo och min kära familj komma och hälsa på mig...hoppashoppashoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!