Lugnt hav

Jag har varit lite trött på sista tiden så det har inte blivit mycket skrivande. Jag har inte ens varit här i 2 veckor än och det gjorde mig väldigt trött. Jag orkade inte ens gå i land i Frankrike men jag har bestämt att jag ska göra det nästa gång. Nu är vi på väg till Belgien igen men den här gången är det väldigt lugnt på havet. Det gungar nästan ingenting och det underlättar ju en del, speciellt när man ska sova.
Idag har det varit jättefint väder och jag såg en massa delfiner när jag var ute och jobbade. De hoppade precis bakom båten och var jättesöta. Jag vet inte riktigt vad det var för art men dom var ganska små och var ljusa på magen, jag får kolla upp det. Det gjorde mig väldigt glad, delfiner är nog mitt favoritdjur. Och min lilla katt också förstås. Kom och tänka på när jag och mamma simmade med delfiner i Miami, det är snart tre år sedan. Tiden har gått väldigt fort.
Nu är det sovdags ännu en gång, 3 veckor kvar tills jag får åka hem!

Några gamla bilder från Miami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!