Ny vecka

Känns bra att börja en ny vecka, då vet man att tiden faktiskt går framåt. Jag vill faktiskt hem och börja julfixa men det är ju ett tag kvar faktiskt.
Autopiloten fungerar fortfarande inte så det blev handstyrning idag igen efter ännu en sluss. Idag hade vi lots på bryggan med så det var lite nervöst men jag fixade det bra, höll rätt kurs och körde inte på nåt ;)
Jag kom på att jag inte har tagit några bilder här ombord, det är lite dåligt så jag får se till att fixa det. Men inte nu för det är dags att sova...igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!