Snöstorm

Nu är jag på väg till Frankrike igen och internet fungerar sådär. När vi åker på en speciell kurs så slutar det att fungera. Imorse satt jag på bryggan i 4 timmar som vanligt när det är mörkt. Men idag så snöade det, jättemycket! Det bara yrde utanför och bildade en vägg så man såg inte mycket alls. Sen åkte vi igenom ett stort åskoväder och såg en massa blixtar som lyste upp himlen. Så det var ju lite mer action än vanligt. Nu ska jag sova och drömma om min älskling. Hoppas det går bra för dig idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!