Tillbaka på havet

Nu ligger jag i min hytt igen men denna gången har jag två syntetkuddar så jag slipper vakna med svullen hals efter dunet i mina gamla kuddar. Annars är det väl som vanligt här ombord, lite nya rutiner och annan kock. De har ändrat så att jag ska vara längst fram och förtöja nu vi får väl se hur det går. Har hunnit med två förtöjningar hittills och det har gått bra.
Varje gång jag kommer hit undrar jag varför jag är här. Hur kul är det att stå ute i regnet i 4 timmar och bara stirra! Vi har fått vinterkläder nu i alla fall så jag slipper frysa. Det är första gången som jag haft en alldeles egen ny jacka ombord på en båt. Jag har också fått en namnskylt, det börjar arta sig!
Nu ska jag sova 5 timmar sen ska jag ut igen.
Saknar min Leo, ska drömma om dig hela natten! Bara 33 dagar kvar tills jag kommer hem till dig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!