Det blir aldrig som man tänkt sig

Igår var det en ganska spännande dag. Jag och Josefin som hade tänkt spela wii gjorde väl nästan allt annat förutom det. Vi lekte antikexperter och hittade både det ena spännande föremålet efter det andra, vi blev pirater på sjöfartsmuseet och mästerkockar i mitt kök. Dock slutade dagen hos farbror doktorn för min del och Josefin var snäll och följde med :)
Just nu befinner jag mig på okänd ort för att fly från bombhotet i stan. Men Leo hittade mig ändå och kom och överaskade mig på hans lunchrast och ikväll kommer han hem över natten, lördagar är bra!
Har precis ätit tacos och snart ska jag få massage, life's good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!