Imorgon är det dags!

Klockan 15.30 imorgon idag står jag på kajen i Gdansk med välkammat hår och min gröna, prickiga väska packad. Känns alltid lika bra när man får sin biljett hem. Det blir mellanlandning i Köpenhamn där jag får spendera några timmar så jag kanske får köpt mig en parfym ändå.
Det är en vakt kvar och det blir att stå vid manifoldern för att kolla lastningen. Det är lite annorlunda här för lasten kommer åkandes i tågvagnar innan den lastas ombord. Spännande med lite variation här i alla fall. Jag har annat att tänka på ändå så jag hoppas att de 4 timmarna där ute går fort.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!