Lördag, helt okej ändå

Nu har jag äntligen fått sova ut! Det är inte kul att bli väckt varje dag när man sover, dra på sig overallen och gå ut och jobba. Men nu har vi inte ankomst förrän ikväll så hyttelefonen har varit tyst hela dagen. Jag har fått tag i en kudde som inte innehåller dun och till och med är ganska fluffig. Så jag vaknade utan svullen hals idag. Helt okej start än så länge alltså.
Förhoppningsvis har kocken sparat tacos till mig nu till middagen eftersom att jag inte är uppe vid lunch. Så det känns som att det kommer bli en bra dag.
Nu måste jag ut och jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!