Samma gamla otur

Här har man gått i flera dagar och speciellt hela morgonen och väntat på att provianten skulle komma. För med den skulle min nya parfym komma. Vad händer då? Jo jag går ut på min lediga tid i regnet och släpar in massa mat och grejer till maskin och andra lådor med hoppet om att i nån av de lådorna ligger den. När allt är färdig och jag går in får jag höra:
-Det är en sak som fattas och det är din parfym.
Det händer absolut inget roligt här ombord och när man äntligen ser fram emot något roligt så skiter det sig. Det hade väl jag kunnat räkna ut redan innan att det bara var min parfym dom inte skulle komma.
Oturen förföljer mig!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Stackars dig hjärtat!!!!

Kom snart hem nu så jag får krama dig, min skatt.......

Pussar från mamma

2010-10-04 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!