Skönt att vara hemma

Resan hem gick riktigt långsamt, sammanlagt 7 timmars väntetid på två olika flygplatser men det är ju värt det när man är hemma igen. Leo körde hem mig från flygplatsen till en välstädad lägenhet.
Sen jag kom hem har jag hunnit med en del. Jag har varit på kalas, fiskat hummer, fotat med min nya kamera som jag fått av min älskling, hälsat på min familj på landet och tagit det lugnt. Det har varit så skönt att bara slippa tänka på arbete.
Ikväll ska Leo laga mat till mig, spännande! Ska se om jag kan fixa några bilder senare ikväll.
.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!