Soffpotatis

Nu har jag äntligen fått tillbaka den bästa platsen i soffan, Leo sitter nämligen vid datorn. Vi som hade så stora planer för dagen fick inte gjort så mycket. När vi var på väg till IKEA ändrade vi oss och åkte till Nordstan istället och kom dit precis när de höll på att stänga. Det är rätt skönt att inte veta vad det är för veckodag ibland. Vi köpte varsin glass istället och satte oss för att titta ut över älven vid Röda Sten.

Såhär god mat gjorde Leo till mig igår, det blev Flygande Jakob! Duktigt va? :)

Nu är jag trött och ska sova som vanligt men orkar inte resa mig från soffan slapp som jag är, kanske ska ligga kvar och sova här istället. Godnatt!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!