Ännu en måndag

Då var det ny vecka igen. Morgonen har varit riktigt dålig, till och med värre än vad den var igår. Jag har sovit alldeles för lite och är helt lila under ögonen i mitt likbleka ansikte, jag har haft huvudvärk hela vakten och har mått så illa att jag var tvungen att springa in för att spy. Och nej det var inte sjösjuka den här gången eftersom att vi stod still.
Det har varit alldeles för mycket på senaste tiden och jag har bara stängt av hjärnan och försöker koncentrera mig på jobbet istället. Orkar inte tänka på annat just nu. Det är kul att man är fast på en asfaltstanker när allt håller på att gå åt helvete och man inte kan göra ett skit åt det. Fortfarande för lång tid kvar här.

Man måste försöka hitta små ljusglimtar i tillvaron här även de jobbigaste dagarna, annars funkar det inte. Som igår, hur glad blir man inte när kocken serverar ofilé med potatisgratäng och chokladglass med marabou chokladbitar i. Det var riktigt gott. Är också glad att Daniella är här och att hon sa att jag skulle köpa min nya jacka. Är jättenöjd med den och brukar öppna garderoben för att titta lite på den innan jag ska sova. Hoppas det blir en kall vinter i år.








Såhär ser min nya jacka ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!