Ännu en tidig morgon

Vaknade med ett ryck 03.53, panik! mobilen hade laddat ur innan larmet hann ringa. Jag fick snabbt på mig kläder och sprang upp på bryggan. Vi hade lots och en timma kvar till ankomst när jag kom upp så jag satte mig som vanligt och tittade ut. Men idag såg jag inte ens backen (längst fram på båten) för det var helt dimmigt. Blev bara en halvtimma där uppe idag vilket var skönt.
Sen var det dags att förbereda för ankomst. Allt det vanliga skulle fram och trossarna skulle dras ut. Resten av vakten gick fort det tog ganska lång tid innan de hade kopplat slangen på land och kört igång lossningen. Så det har varit en bra morgon bara det att regnet kom precis när vi skulle gå ut.
Jag som hade hoppats på en fin höstdag idag för jag, Daniella och eleven Johannes hade tänkt gå iland och titta runt lite. Får väl se om det blir lite shopping, börjar få riktig shoppingabstinens nu!

För första gången på länge är mitt ansikte helt rent och mjukt tack vare Daniellas superansiktsmask med lera och skrubb från Döda Havet som man drog bort med en magnet, riktigt häftigt. Det är tur att man håller på med lite tjejgrejer ibland så att man inte tappar sin kvinnlighet helt när man går runt i overall och stålhätteskor hela dagarna. Det blir klackskor och klänning så fort jag kommit hem!
Hoppas att alla som kan tar sovmorgon idag, det är ju trots allt lördag.

.C

Kommentarer
Postat av: My

Vad kul att du kikade in! Det är bra med mig, tack som frågar. Gör du idag?

2010-09-25 @ 09:41:22
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!