Dags att sova

Fy vad jag är trött! Har varit uppe och jobbat sen 4, slutade 8 och sen blev det ner till gymmet för träning. Idag blev det bikini workout, en träningsdvd där de utlovar en snygg bikinikropp vid regelbunden användning. Jag får väl se till att följa programmet och ta reda på om det verkligen fungerar.
Imorse blev det städning av de allmäna utrymmena på båten som är mitt städområde. Riktigt segt att städa samma ytor nästan varje dag. Men det blir rent och fint i alla fall. Jag hann även sätta ut lite schabloner.
Igår ankrade vi och ligger fortfarande kvar i väntan på att en annan båt som ligger på våran kajplats ska bli färdiglastad. Antagligen kommer vi in till hamnen ikväll.
Ska bli skönt att sova när det inte rör sig eller gungar. Det är mycket tystare också när maskinerna är avstängda. Men helt tyst och stilla blir det aldrig här ombord. Det saknar jag riktigt mycket, bara helt vanlig tystnad.
Nu måste jag verkligen försöka sova, mindre än fem timmar kvar tills jag börjar jobba igen och min kära pojkvän har lovat att ringa och väcka mig innan.
Godnatt eller ja godmorgon blir det nog för de flesta.

.C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!