En vecka kvar

Enligt mitt arbetsschema har jag en vecka kvar ombord men det är inte säkert att det blir så. Körschemat ändras hela tiden och igår blev det ändring igen. Jag som hade börjat planera att jag skulle få åka tåg hem från Västerås eller Södertälje, det kommer inte bli så. Nu lutar det mot att jag får flyga hem ifrån Polen eller England istället. Tydligen är detta schemat spikat, jag har bara inte fått se vart vi är den 6 när jag ska hem. Bara jag inte får stanna kvar längre (det kommer säkert att bli så) för jag känner att jag måste komma hem och ordna upp lite saker. Plus att jag har paket med kläder att hämta ut som jag beställde en morgon när jag blev shoppingsugen. Jag har inte tid att vara här när jag har vettigare saker för mig.

Igår fick jag både ankomst och avgång mitt i min ledighet när jag sov så det var inte lätt att hålla ögonen öppna på bryggan. Jag fick tryckt i mig tre kiwi för att få upp blodsockret. Det åkte förbi en båt på 2,5 timmar så det hände inte mycket. Det går inte att jobba 11 timmar om dagen och sova 3! Självklart får jag nästa ankomst mitt i sömnen också, om fyra timmar.

.C

Kommentarer
Postat av: My

Jahaja, se där :)

2010-09-29 @ 11:30:01
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 13:30:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!