Fast mark under fötterna

Idag var första gången jag kom iland på 30 dagar. Kändes riktigt skönt med miljöombyte och att gå på fast mark. Det är en riktigt speciell känsla när man har varit ombord länge.
Vi startade dagen med en shoppingtur och både jag och Daniella var som i extas när vi började springa in i affärerna. I första affären fick vi köpt oss varsitt par glasögon och sen fortsatte det! Jag fick köpt mig en vinterjacka och jag är riktigt nöjd faktiskt. Hann även med att köpa en present till min älskling och Johannes fick köpt sig sina efterlängtade turkiska peppar. Han har säkert tjatat om det i 2 veckor nu.
Vi avslutade med en jättegod brunch som betod av allt från laxsnittar till pannkakor. Så man kan säga att det blev en riktigt bra dag, det slutade till och med att regna efter ett tag. Eller så glömde jag bort det för att jag var helt inne i shoppingen. Jag vet inte riktigt faktiskt.
Nu ska jag blunda på  kudden och vänta på att Leo ringer och väcker mig innan det är dags för jobb igen. Dyker förhoppningsvis upp lite bilder från dagen ikväll efter jobbet.
Nattis!

.C

Kommentarer
Postat av: Matilda

vilket tufft jobb du har! scrollade ner till ditt första inlägg, matros! udda, och spännande!



sv: ja rensningen är supertråkig, men det liksom glömmer man bort när man sitter där i skogen och plockar och plockar och plockar! :)

2010-09-25 @ 18:53:55
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!