Fyra nyanser av grått

Det har varit en riktigt urusel morgon idag! Fick sitta utkik på bryggan i 4 timmar men har inte sett nånting på hela vakten. Bara en stor, tjock grå vägg! Dimman skiftade i alla fall färg från mörkgrå till grå och nästan vit. Myyyycket spännande och givande vakt. Sen har det hänt en massa annan skit också som inte gjorde morgonen bättre.
En bra sak var en lapp som satt på min hyttdörr när jag kom ner. Ett litet uppiggande brev från Daniella, tack så mycket :)
Nu är det snart bara 3 timmar kvar tills jag börjar jobba igen så jag måste försöka sova. Det är kasst väder idag så det är nog städning som gäller.

.C

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du har haft en fin helg! =)

2010-09-26 @ 16:23:59
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: My

Haft en bra helg?

2010-09-27 @ 08:51:54
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!