Lite Sällskap

Vi har haft fullt upp att ordna inför vettingen som var idag så jag har inte riktigt haft tid att skriva. Vetting är en slags inspektion av båten. Ett oljebolag som vi kör laster för skickade hit en inspektör för att se att vi uppfyller deras krav. De går verkligen igenom hela båten.
Målningen hann bli fixad och alla hade rena kläder på sig tillsammans med ett leende. Det gick bra, fanns inga anmärkningar ute på däck så imorgon fortsätter det vanliga arbetet igen och då är vi på väg tillbaka till Sverige.

Det blir avgång snart och egentligen skulle jag behövt lägga mig för längesen men jag var bara tvungen att titta på Lite Sällskap på tv. Det är det bästa programmet på länge. Hans-Göran är så söt när han dejtar, jag hoppas verkligen att han hittar sin kärlek :)

Nu ska jag sova och drömma om min kärlek, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!