Saknar min egna kudde

Det är jätteroligt att vakna varje dag och ha jätteont i halsen och knappt kunna andas. Dunkudde är inget för mig! Jag tål den helt enkelt inte. Jag har en vanlig kudde som jag kan använda med den är som en potatissäck och det går inte att sova på den. Vilken tur att jag snart ska hem.
Tänkte att jag skulle få sova hela dan idag eftersom att vi inte har ankomst förrän på min vakt. Men nej som vanligt är det nånting och jag får gå upp mitt i vilan i alla fall. Idag var det alkoholtest. Det är nolltollerans ombord och man får inte dricka nånting. Därför får vi blåsa lite då och då när de på kontoret bestämmer att det är dags för test.
Vi ska till Århus snart och fick en katalog med grejer som vi kunde beställa därifrån. Jag kunde inte låta bli att beställa en parfym. Jag var tvungen att ringa min vän Josefin imorse för att diskutera om vilka parfymer som lät goda. Jättesvårt när man inte kan lukta på dem som man är van att göra. Men vi kom överens om att en lät lite bättre än de andra så jag får väl hoppas på det bästa.
Nu ska jag dra på mig min fina overall som vanligt, orange är verkligen min färg! Senare blir det dags för ankomst och pannkakstårta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!