Trött

Det har varit en riktig seg morgon idag kan jag meddela. Började med avgång mitt i att jag försökte somna. Eller jag kanske redan hade somnat, det kändes bara som att jag hann lägga huvudet på kudden innan jag skulle upp igen. Jag fick bara sova 2 timmar efter avgång innan det var dags att börja jobba klockan 4 igen. Vad är det för tid egentligen?
Det blev en timma på bryggan och tre timmar städ som gick lååååångsamt. Sista stunden blev det att sitta och snacka inredning med en gammal motorman. Jag längtar verkligen hem nu så jag kan fortsätta att fixa i lägenheten. Det är så roligt att se ett hem växa fram så som man själv vill ha det. Fast Leo får också bestämma, ibland i alla fall.
Nu är det dags att sova igen, tror inte att jag gör annat än sover och jobbar. Fruktansvärt enformigt! Äter gör jag ju också om kocken gör någon god mat. Idag blir det rotmos och det är ju ingen favorit direkt. Ska försöka hinna med lite annat både innan vakten och efter. Får väl se hur det blir med det, har lite nya planer på g som måste fixas. Jag hoppas att det går bra :)

.C


Kommentarer
Postat av: Leia♥

helt underbar header:)

2010-09-23 @ 11:49:45
URL: http://novembervind.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en bra dag! =)

2010-09-23 @ 21:12:11
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: My

Gillar din blogg! Allt väl? :)

2010-09-24 @ 08:11:50
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!