Biografi

Idag har varit en seg dag. Jag har spenderat 8 timmar av dagen av att vandra fram och tillbaka på däck och stirra på manifoldern. Vi är nu i Drammen i Norge, det ligger som i en fjord. Det är faktiskt väldigt fint här. Höga berg täckta med gröna träd och granar. Det låg till och med lite snö kvar på ett ställe. Kajen är full av nya bilar som har fraktats hit från alla möjliga ställen. Jag har stått och roat mig med att välja ut vilka jag vill ha. Så kul kan man ha det. Men jag fick en räkmacka till frukost och tacos till middag så jag kan inte klaga. Men jag känner att jag måste komma igång med träningen. Imorgon kanske...
Jag och Daniella satt och tänkte tillbaka på våra liv förut. Hur hamnade vi egentligen här? Kanske är dags att börja skriva sin biografi nu så man har något att lämna kvar till eftervärlden. Från modell till matros och andra underliga vägar en biografi av Cecilia Bengtsson. Ja varför inte?

Kommentarer
Postat av: j

Jag kräver en update, nu! Haha eller är du helt upptagen med din biografi? ;-)

2011-05-02 @ 12:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!