Lördag

Igår träffade jag mina gamla vänner Tobbe och Julius och spenderade en kväll i stan. Det blev middag och lite att dricka. Jag fick springa hem för att hinna till Big Brother.

Idag låg jag i sängen till klockan 12 nånting och sen kände jag mig seg och konstig så jag somnade en gång till efter frukosten/lunchen. Men jag hann inte sova länge innan min mamma och bror kom hit med min cykel och en symaskin. Jag har nämligen fått för mig att sy mina egna gardiner. Får väl se hur det går.

Nu har jag och min Leo ätit lite kräftor och tittat på "Legenden om ugglornas rike", den var faktiskt bra. Nu blir det fortsatt myskväll i soffan med nåt bra på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!