Malmö

Förlåt min trogna bloggläsare, vi har kört på fel kurs och inte haft internet.
Nu ligger vi i Malmö och ska väl åka på min vakt nu på morgonen. Daniella har kommit ombord också och hade med sig ett påskägg till mig! :) Så även denna dagen har gått fort. Men jag känner mig lite sjuk, har nyst och snutit mig tusen gånger. Men nu har jag fått lite panodil och nässpray så det ska nog gå över. Får göra lite kuckelimuck-medicin av mitt godis.
Nu tänker jag försöka sova för jag får dippning och blåsning av slangen sen så då måste jag vara med i min lilla skalle.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!