Mot Århus

Morgondagen gick fort, det blev ljust vid 5-tiden. Jag vandrade runt på däck i min läckra outfit och snöt mig och hostade om vart annat. Det var Daniella som jag fick prata med på radion, trevligt med lite omväxling.
Nu är vi på väg mot Århus och är kanske där om drygt 4 timmar skulle jag tro. Det blir på min vakt igen men det är bara bra för då går tiden fort.
Mer på schemat idag står pytt i panna till middag och en liten kvällsyoga med Danni.

Hoppas det går bra för min älskling som spelar match idag, tänker på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!