Påsk

Hej hoppas alla har haft en trvlig påsk. Själv har jag det faktiskt bra :) Jag har hunnit komma in i det igen och vet att det inte är någon idé att börja räkna dagarna än.
Idag har varit jättefint väder, det började ljusna redan vid 4-tiden när jag började jobba. Jag hade på mig riktigt mycket kläder, bland annat vinteroverallen, men det behövdes ju inte. Sen blev det havregrynsgröt till frukost och jag har bestämt att det får bli det nu i 6 veckor (fast såg att det blir risgrynsgröt imorgon). Det är ju trots allt Beach 2011 som gäller när jag ska hem. Sen när det var dags att gå upp igen så åkte vi från Nynäs, när vi släppt av lotsen blev det påskbuffé. Jag åt prinskorv, ägghalvor med skagenröra, skinka och en liten potatis och till det fick vi påskmust. Vilken tur, ingen påsk utan påskmust. Jag blev så mätt att jag till och med skippade tårta och chokladbollar fast att jag sa att det är okej för att det är påskafton, lika bra det. Jag saknar dock det årliga påskägget från mormor och morfar som man alltid får leta efter, ska fråga om jag får gå på äggjakt när jag kommer hem igen.
Fortsatte eftermiddagen med att måla och tiden gick väldigt fort. Tänk vad lite solsken kan göra. Jag har till och med varit och tränat så allt känns bra.

Nu kan vi ta en av alla positiva saker som jag har på lager. Imorgon kommer Daniella! Då blir allt lite roligare, vi ska till och med gå samma vakt och hon ska stanna i flera veckor. Tiden kommer gå ännu fortare, något som jag egentligen hatar men när jag är här är det bra.

Nu ska jag äta ett äpple och sen sova lite. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!