Pirater

Ja jag blev såklart sjuk. Har hostat och haft ont i halsen men nu mår jag ganska bra igen. Har tryckt i mig ingefära varje dag och lite andra piller och vitaminer. Så idag har jag mått bra.
Pappa ringde och väckte mig imorse för idag var dagen han skulle få sin tattoo så jag var tvungen att vara frisk för jag hade lovat att följa med. Så jag har suttit med honom hela tiden faktiskt. Det var intressant att sitta och titta och så ville jag självklart se det färdiga resultatet efter. Det är något fängslande över det hela med tatueringar. Tycker jag i alla fall. Jag blev själv sugen nu men nästa vecka får jag min. Mycket spännande! Jag hoppas det blir bra, det blir det säkert. Min far fick en fin pirat på sin arm idag. Han blev nöjd, får se vad mamma säger nu. Ska se om jag kan få upp bilder på den här lite senare.
Nu sitter jag hemma och äter sallad från Paprika och ska försöka hinna med lite hemmapyssel senare. Gardinerna ligger och väntar. Eller det som ska bli gardiner rättare sagt. Så har jag hämtat upp en tavla som jag fått inramad som kanske kommer upp idag. Får se vad som händer, ska börja med salladen nu först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!