Sjuk?

Idag har jag legat i soffan hela dagen och tittat på tv. Jag tror att min kära pojkvän har smittat mig med sin förkylning för det har börjat klia i min hals. Men jag låtsas som att jag inte märker det, pressar apelsiner och hoppas att det försvinner.
Det är roligt nu när vi har massa nya kanaler för det finns så mycket att titta på. Det har blivit ganska mycket Tom & Jerry och Familjen Flinta. Fast nu väntar jag bara på att klockan ska bli 21.00 så tönten Patrik kan bli utröstad från Big Brother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!