Trött

Jag ligger fortfarande kar i sängen och orkar inte gå upp. Jag vet att det är fint väder ute men skitsamma. Det är kul att vara ute själv. Plus att jag alltid längtar till landet när det är fint väder. Då kan man bara gå ut på gräsmattan sola lite och grilla. Här i stan är det krångligare. Jag tänker inte gå ut och lägga mig på gården direkt. Jag ligger kvar här med godis och Bigbrother ett tag till.

Igår fick jag ett litet bryt när jag skulle sova. Jag blev jätteledsen för jag vill inte åka till jobbet och vill inte att folk ska bli gamla. Tänker på det ibland och då blir jag ledsen. Jag ska skaffa mig en tidsfrysare. Men först kanske jag ska pallra mig upp och äta lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!