Bättre blandning

Har suttit på bryggan mellan 00-04 och lyssnat på Mix Megapol med Mike. De påstår att de spelar bra musik och bättre blandning. Efter lite räknande och fyra timmar så hade vi det här resultatet.

Robyn spelades 4 gånger
Veronica Maggio 3
September 3
Pink 3
Katy Perry 2
Michael Jackson 2
och sist Adele med Rolling in the deep 2

Jag tycker inte att det är någon jättebra blandning direkt.

Just det! Tack Leo för att du väckte mig 23.55! Hade lyckats ställa klockan på 11.15 av nån dum anledning. Jag var väl ganska trött. 23.56 befann jag mig på bryggan redo att jobba.
Nu ska jag sova, dom kommer att ringa och väcka mig om två timmar igen. Då kommer vi fram till Malmö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!