Dagens outfit

Eftersom att alla andra håller på att envisas med att fota sina kläder varje dag så får väl inte jag vara sämre.
Såhär har jag sett ut idag.


Orange overall, min nya mössa, min fina orangea hjälm som till och med har mitt namn på, en jättestor regnjacka som ser ut som någon slags mördarrock.


Då kör vi detaljerna också! Oversized gummihandskar i höstens modell turkosa, skyddskor med stålhätta som är helt fläckiga av diverse olika färger. Missa inte reflexerna längst ner på overallen, pricken över i:et!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!