God morgon

Som vanligt blir inget som planerat här utan allt kan ändras på fem minuter. För det första så har jag inte kunnat sova någonting sen jag skrev sist för min mage har bråkat och det är alldeles för ljust i hytten. Jag visste att jag skulle ha köpt den där fina ögonmasken på Fanny Michel men den kändes lite onödig när jag stod där i butiken.
Och för det andra så ringde telefonen halv 8 och då skulle vi tydligen hinna åka innan vattnet blev för lågt igen. Så nu är vi alltså på väg igen, Tees blir det denna gången och rutten tar 10 timmar ungefär. Men vi vet inte om vi kommer in till kaj eller om vi får vänta utanför men det kan ju ändras ganska snabbt också. Lite frukost fick jag i mig också innan jag pallrade mig tillbaka till sängen. Hoppas det går bättre med sovandet den här gången. Kan konstatera att det blir ingen träning innan vakten idag i alla fall. Får skjuta upp den till nån annan gång. Har nämligen ingen lust att gå upp om en och en halv timma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!