Grått



Såhär ser det ut när jag tittar ut genom mitt fönster idag. Det måste varit något fel när det inte regnade igår. Som sagt så regnar det ALLTID i England. Jag fattar inte hur man kan vilja bo i detta landet. Idag har det regnat helt galet mycket. Det gick till och med ett larm på kajen som stod och tjöt för att regnvattennivån blev så hög. Det har åskat och blixtrat också, jag brukar inte ha problem med det men idag var det lite läskigt. För när jag tittade mig omkring var allting blött och nästan allt var av metal. Inte så trevligt att bli grillad av blixten.
När man står där ute och stirrar vid manifoldern helt ensam och uttråkad så måste man ha något att se fram emot. Jag har massa saker att se fram emot när jag har kommit hem men det är ju ett tag kvar så man får tänka på saker som ligger lite närmre. Som idag till exempel, då stod jag och längtade efter pajen med vaniljsås som var till efterrätt. Det var banan-och rabarberpaj. Den var okej men jag hade föredragit en vanlig rabarberpaj. Men jag får väl göra mig en egen när jag kommer hem. Jag gillar när den är lite sur och syrlig, då blir det extra gott med vaniljsås. Jag tänker väldigt mycket på mat när jag är här ombord. Antagligen eftersom att man aldrig bestämmer själv vad det blir för mat och man ofta går och är sugen på nåting som man vet att man inte får här ombord. Nu har jag snöat in mig på bakad potatis med skagenröra. Får väl fixa det när jag kommer hem också. Just nu går det inte att göra så mycket åt saken.
Nu ska jag titta på Vampire Diaries i väntan på avgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!