Hejhejhej

Hej lilla bloggen! Jag har saknat dig lite. Kom och tänka på det idag när jag stod vid manifoldern så att börja skriva är ju en enkel lösning på det problemet.
Jag är ombord på mitt lilla fartyg igen och dagarna ser ut ungefär som vanligt. Jag har nu varit ombord i 3 veckor så jag har hälften kvar, lite mindre om man ska vara noggrann. Det ska man vara i det här fallet tycker jag. Det var tänkt att jag skulle börja skriva när jag kom ombord men jag har inte mått helt okej. De första två veckorna ombord var hemska, jag hade fruktansvärt ont i magen varje dag. Som att någon slog mig med knytnäve och att hela magen låste sig i krampattacker. Efter mycket om och men så fick jag träffat en bra läkare i Göteborg som gav mig medicin för magsäcksinflammation. Nu känns allt bättre men jag ska utredas ordentligt när jag kommer hem. Det är inte direkt första gången som jag har ont i magen.
Jag har lite mer att berätta men först tänker jag gå och äta middag. Jag är riktigt hungrig nu. Idag serveras kassler med potatismos ocg chokladtryffeltårta. Tror inte jag kan motstå det idag faktiskt. Men det är okej, för den här gången.

I´ll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!