Onsdag

Vi har legat på fel kurs så jag har inte haft internet på ett tag. Vi ska vara framme i Nantes imorgon på morgonen nån gång det beror på om vi hinner in på högvattnet. Jag har inte full koll faktiskt.
Vad har hänt då? Jo vi hade världens åskoväder för ett tag sen och det small till alldeles bredvid båten. Jag fick handstyra genom kanalen i Antwerpen. Jag HATAR att handstyra för jag blir så nervös. Det gick hyfsat okej lotsen var lite sur på mig bara men jag körde inte på något.
När vi åkte i Engelska kanalen var det några dårar som var ute och skulle simma mellan England och Frankrike. De blev eskorterade av en liten båt mitt bland alla stora färjor och vågor. Jag hade inte valt att göra det.
Sen kommer jag inte på något mer speciellt faktiskt. Har lyssnat lite på engelsk radio igår natt. Har fått några nya låtar att lyssna på. Alltid trevligt!
Och J! Häromdan lyssnade jag på White Lies för första gången. Lite stolt faktiskt. Jag ska återkomma med ett uttalande tills jag kommer hem tror jag för jag var inte helt koncentrerad vid tillfället men jag tror jag gillar det.


Kommentarer
Postat av: j

Men dra mig baklänges på en liten vagn, white lies! :D Haha good good, jag tror du tycker det är bra. Men du får gärna återkomma med ett utalande. Alltid kul! När du kommer hem.skulle jag gärna vilja låna dina Håkan skivor och ripa dem :)) vore snällt as hell! Ha en bra eftermiddag/kväll! Kram

2011-08-11 @ 16:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!