Snart i hamn

Igår var jag iland i Göteborg och träffade Leo, fixade nytt pass och åt onyttigt. Jag var även och köpte benskydd och fotbollsstrumpor till fotbollen imorgon. Fy jag är nervös haha. Jag köpte med mig choklad till filippinarna också. Fick en beställning på 500 kronor, för det får man 31 stora Marabou om någon undrar. Alla tittade på mig som att jag var dum i huvudet. Precis som svenskar brukar göra om man gör något som inte passar in i mallen.

Imorgon kommer jag hem! Väskan är packad, hytten städad, jag nyduschad och tågbiljetten ligger framme. Det blir att åka tåg från Oslo imorgon klockan 07.00. Vi kommer fram till Drammen ikväll nån gång och jag vet fortfarande inte om det blir en natt till på Pandion eller om det blir en natt på hotell. Det spelar ingen roll, ingenting spelar någon roll för jag ska hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!