Snart

Här är några saker som jag ser fram emot nu som gör att allt känns lite bättre när det egentligen känns hopplöst:

Daimglassen som vi får till efterrätt idag

Raggmunkarna som vi kommer få här ombord inom en snar framtid (jag gissar på tisdag, mer om detta i ett annat inlägg)

Att vi ska till Göteborg snart så att någon jag tycker om kan komma och hälsa på mig i mitt lilla fängelse

Att få åka hem, såklart!

Spela fotboll i 24-timmars cupen, en fotbollsturnering för sjömän. Ja jag har faktiskt tänkt inleda en fotbollskarriär nu

Umgås med Daniella på fast mark

Turkietresan med Leo 7-14 september

Ge mig ut på nya äventyr med J, bland annat se på DumDummare 2 och besöka Pinkberry

Vara med min lilla familj

Åka till The Reef i Fredrikshamn

Fira Leos födelsedag och mina bröders

Och en massa annat såklart som jag inte har i huvudet just nu. Ganska bra för mitt huvud snurrar för fullt hela tiden. Jag tänker alldeles för mycket här ombord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!