Stormvarning

Behöver jag skriva att jag ska sova men att de kommer att ringa och väcka mig om 3,5 timma igen? Känns inte som det, standardmorgon i mitt liv. Jag är så trött att ögonen svider men det känns inte motiverande att försöka somna eftersom att jag vet om att jag snart får gå upp och jobba igen. Jag får tänka på pengarna helt enkelt.
Det blåser en massa idag, nästan storm men nu har det hunnit lunga ner sig lite. Jag förberedde mig på det värsta, band fast allt i hytten och trodde att jag skulle bli sjösjuk. Men jag mår bra och allt i hytten ligger kvar på sin plats. Det brukar bli så om man tror det värsta.
Då blir det Kalmar till frukost.
Guten Nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!