Trött idag igen

Jag pallrade mig upp tidigare idag för att jag skulle ner och träna innan lunchen. Det var inte det lättaste men jag klarade av att ta mig till gymmet (svårt när det ligger två trappor ner) och gjorde mig startklar. Vattenflaskan var på plats, Gossip Girl rullade på tvn och jag startade löpbandet. Jag hann inte ens speeda upp farten innan det stannade. Det är nåt fel på den skiten så helt plötsligt kan det bara stanna, det har hänt innan flera gånger och är livsfarligt om man springer för det blir tvärstopp. Sen gick det inte att få ordning på det överhuvudtaget. Det fick bli roddmaskinen istället.
Min ilska försvann ganska fort när jag kom till lunchen för det var tacos idag. Mums! Det är alltid gott. Resten av dagen spenderade jag med att fläckmåla på räcken, helt okej jobb. Solen var till och med framme en stund men höstluften har redan börjat krypa på. Det kändes idag, sådär friskt.
Vid middagen var jag hur trött som helst men ändå har jag inte somnat än för jag är korkad! Jag har ägnat mig åt att beställa hem de sakerna som jag har haft span på i 5 veckor och även lite annat som jag hittat idag. Ajajaj det kändes lite i plånboken men det är det värt. För idag har jag varit sååå duktig.
Det bästa är att jag fått ett extrajobb som jag måste göra innan jag börjar min vakt ikväll. Jag ska packa ner alla böcker vi har ombord i vårat bibliotek för dom ska bytas imorgon.
Hög tid att sova nu helt enkelt.
Nighty nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!