Vad har jag gett mig in på?!

Ursäkta min dåliga uppdatering, jag har haft lite sömn att ta igen. Igår var första dagen på länge som jag fick sova ordentligt och jag kände mig som en ny människa. Inte får jag åka hem heller. Vi ligger till ankars utanför Göteborg och ska in till kaj ikväll. Vi ska både lossa och lasta oxh sen iväg till Drammen. Där kommer jag att få åka hem! Hoppas jag i alla fall. Jag vet inte riktigt när det blir. Beror på hur lång tid allt tar i Göteborg.
På fredag ska jag spela fotboll! Fy sjutton, jag som aldrig har kunnat spela fotboll i hela mitt liv ska nu ställa upp i en fotbollscup mot massa andra båtar. Jag kommer ju att skämma ut mig och avlida på planen. Jag har ingen kondis överhuvudtaget plus att jag har varken fotbollskor eller benskydd. Kommer jag inte hem i tid heller blir det ju lite svårt att lösa detta. Jag tror jag ångrar mig lite men vad gör man inte för att ställa upp för sina arbetskamrater. Alla lag kan ju inte vara jätteduktiga på fotboll, eller?
Jag hoppas att jag kommer iland i Göteborg imorgon eftermiddag, att förhalningen är klar och vi ska ligga en stund till efter min vakt. Jag behöver verkligen komma iväg och beställa ett nytt pass innan Turkiet. Det börjar ju bli lite ont om tid nu. Det står att man ska få sitt pass på fem arbetsdagar men det kan säkert ta längre tid.
Nä nu börjar jag babbla på här och jag måste sova en stund. Dags att avsluta, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!