Candy

Ny dag nya möjligheter! Denna dagen, 8 december, kommer att bli en riktigt bra dag! För det har jag bestämt nu och jag förtjänar en riktigt bra dag. Så egentligen borde jag sova så att den kan börja så fort som möjligt men jag ska bara...
Tacopajen blev riktigt god. Bara för att jag är grym på att göra paj! Eller jag är grym på att göra annan god mat också, så länge jag har lust. Lasagne är en specialare till exempel. Jag har hört att man kan äta den konstiga kombinationen lasagne och bearnaisesås, spännande!
Efter pajen och "Bonde söker fru" på tv så tittade jag på en film som jag fått låna av J. Tacktack! Det blev "Candy". Bra film, jag gillar Heath Ledger. Så sorgligt att han dog.
Nu tänker jag sova för jag känner att det börjar spåra ur lite.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!