Ghost

Nu är jag ännu en gång ensam hemma, om man inte räknar med spöket såklart! Ska väl inte hitta på så mycket idag. Fixa lite och kanske kolla på en av filmerna som jag fått låna av J. Även om jag inte gillar att titta på film själv så är det nog sådana filmer som man behöver se ensam om jag känner J rätt. Kul att jag fått för mig att vi skulle träffas idag, mina drömmar är ju för konstiga ibland haha! Tänkte sätta mig ner och måla lite också kanske, har en ny bild i huvudet. Dags för en ny färg på naglarna också. Får klura lite till på vilken färg det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!