Julbak

Nu har vi bakat färdigt för i år. Det var lite tomt när morfar, ena kusinen och min morbror inte kunde vara med. Men det gick bra ändå. Jag bakade pepparkakor och hjälpte till med att göra snickers, tomteluvan på såklart! Eftersom min kusin inte var här fick jag och brorsan lägga upp knäckformar. Det är väldigt viktigt att alla sköter sina uppgifter varje år nämligen.
Oj klockan är redan mycket, jag går nog och lägger mig om en stund. Men först ska jag sno lite kvällsmat av mina konstant hungriga bröder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!