Juleljus

Trevlig dag idag. Förutom att jag sov bort halva dagen och vaknade 13.30. hur lyckas man med det? Antar att jag behövde ta igen lite sömn från helgen.
Efter att julgranen inhandlades så blev det en liten tur till Liseberg med Leo och mina bröder. Det är så mysigt att vara där med alla ljus och det luktar alltid så gott från alla brända mandlar. Vi körde femkamp och jag vann såklart överlägset! Sen spelade vi även på hjulen och vann lite godis och chips. Inga stjärnvinster men det gör faktiskt inget. Jag hade inte velat trycka i mig så mycket godis ändå.
Nu på kvällen har jag och Leo klätt granen. Den blev jättefin bara att det är fel på julgransfoten så hela granen lutar. Vi kan säga att den är inspirerad av lutande tornet i Pisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!