Julstress

Idag har det bara varit en massa åkande fram och tillbaka. Tidigare idag åkte jag in till stan för att fixa lite grejer. Sen åkte jag hem och åt lunch/middag bestående av julskinka och lussekatt. När jag var på väg mot spårvagnen eller rättare sagt när jag kom till hållplatsen för att åka igen kom jag på att jag glömt min påse med kläder och julklappar innanför dörren. Bara att vända på klacken, precis som att det inte var stressigt redan.
Spårvagnen som jag åkte fick stanna innan Brunnsparken för det var kö och när jag väl kommer av spårvagnen för att skynda mot tåget så går alla människor i vägen. Och dom går fruktansvärt långsamt när dom är i vägen också! Jag trodde jag skulle bli galen. Jag som hade velat köpa en chailatte på vägen också. Men jag hann med tåget i alla fall och det var väl det viktigaste för jag ska på min lillebrors skolavslutning nu. Lite mysigt med julsånger och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!