No more chocolate for me!

Ännu en dag har gått till ända och jag ska snart gå och lägga mig. Kanske var det sista gången som jag åt choklad idag? Jag hoppas faktiskt det. Det ger mig inget annat än magont och jag är så korkad som äter det. Så nu bestämmer jag att jag slutar äta choklad och annan skit som jag får ont i magen av! Förutom gröt och ris á la malta på julafton. Heja mig!

"Jane Eyre" var väl sådär. Lite seg och svår att förstå om man inte har läst boken. Sen hade dom kortat ner historian väldigt mycket också så det är bättre att läsa boken. Men det var fina landskap och väldigt fint ljus i filmen. Det gillar jag. Sen har jag även tittat på "Something borrowed". Inget annat än tidsfördriv. Jag får hålla mig till J's filmtips och "Into the wild" istället. Love that movie! Nu är den dock utlånad till min kusin så jag får nöja mig med boken tills vidare.
Good night!

Kommentarer
Postat av: J

Jag glömde ju Into the wild sist :P Skulle ju tagit med mig den !



Men om du påminner mig nästa gång vi träffas kan jag ta med den ;))

2011-12-13 @ 09:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!